Philips 2000 Series NA210/00 Airfryer 2000-serie 3,2 l - Reviews

Beste deals -17% Laagste prijs ooit!
  • Test panel 9.3 jul 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 2000 Series NA210/00 Airfryer 2000-serie 3,2 l op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cgm Peters 04-07-2024

Uitstekende airfryer

Ik heb in de afgelopen weken deze airfryer mogen testen. Allereerst ben ik blij verrast door het design, door de uitstraling. Het heeft een mooi ontwerp en staat goed op mijn aanrecht.
De airfryer heeft een duidelijke omschrijving in de app. Het is gemakkelijk te bedienen doormiddel van de touchscreen. Er wordt duidelijk aangegeven hoe lang het programma nog duurt. Tevens zijn er een aantal voor ingestelde programma`s. Wat betreft recepten vind ik het soms lastig om weer wat nieuwe te bedenken, de vele recepten op de app maken dit echt gemakkelijker.De rapid air technologie maakt het eten net wat lekkerder. Uit onderzoek is gebleken dat het bereiden met deze aifryer 90% gezonder is dan andere airfryer, dit past goed in ons gezond eten patroon. De aankoopprijs van deze airfryer is een goede prijs, als ik het vergelijk met andere airfryers. Je mag dan spreken van een goede prijskwaliteisverhouding.
Het enige minpuntje vind ik het formaat van de airfryer, die had iets groter gemogen.

Pluspunten

• mooi design
  • gemakkelijk in gebruik
  • het eten smaakt heerlijk
  • gezonde bereiding van eten

Minpunten

• het compacte formaat

Lautak 03-07-2024

Mooie, gebruiksvriendelijke airfryer

Ik heb deze Philips Airfryer twee weken mogen testen en ben erg tevreden met de knapperigheid en de snelheid waarmee deze airfryer een gerecht bereid. Je kunt je gerecht in de gaten houden door het doorkijkvenster.
Hij is zeer gebruiksvriendelijk. Het enige minpunt is dat bij het aflopen van de timer er geen piep te horen is.
Ik raad deze airfyer zeker aan!

anoniem20074 02-07-2024

handige keukenhulp

Rapid Air-Technologie en Onderhoudsgemak

Ik heb de Philips 2000 Series Airfryer 3,2L NA210/00 mogen testen en was zeer tevreden met de prestaties van dit apparaat. De Rapid Air-technologie is werkelijk revolutionair; het zorgt ervoor dat het eten gelijkmatig en snel wordt bereid met een knapperige buitenkant en zachte binnenkant. Dit is ideaal voor het maken van gezonde snacks en maaltijden.

Het onderhoud is ook een groot pluspunt. De onderdelen zijn gemakkelijk te verwijderen en kunnen in de vaatwasser, wat het schoonmaken een fluitje van een cent maakt. Het apparaat heeft ook een strak en modern design, inclusief een handig kookvenster waardoor je je eten kunt zien zonder de mand te openen. De voorgeprogrammeerde instellingen zijn eenvoudig te gebruiken en verhogen het gebruiksgemak. Al met al is deze airfryer een fantastische toevoeging aan elke keuken.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Michiel1000 30-06-2024

Aanwinst voor elke keuken

De Philips 2000 Series Airfryer 3,2L NA210 is een uitstekende keukenhulp die het bereiden van gezonde maaltijden eenvoudiger maakt. Hieronder een uitgebreide review over de verschillende aspecten van dit apparaat.

Gebruiksgemak:
Het gebruiksgemak van de Philips Airfryer is hoog. Het bedieningspaneel is eenvoudig en intuïtief, met duidelijke knoppen en een goed leesbaar display. De voorgeprogrammeerde instellingen voor populaire gerechten zoals frietjes, kip en vis maken het bereiden van maaltijden zeer eenvoudig, zelfs voor de minder ervaren kok. De Airfryer warmt snel op en is binnen enkele minuten klaar voor gebruik.

Onderhoud:
De Airfryer is zeer onderhoudsvriendelijk. De uitneembare mand en de binnenpan zijn beide vaatwasmachinebestendig, waardoor schoonmaken een fluitje van een cent is. De antiaanbaklaag zorgt ervoor dat voedselresten niet blijven kleven, wat handmatig afwassen eenvoudig maakt. Dankzij het compacte ontwerp neemt hij weinig ruimte in beslag, zowel op het aanrecht als in de vaatwasser.

Design:
Het design van de Philips 2000 Series Airfryer is modern en stijlvol, met een strakke afwerking die goed past in elke keuken. Het kookvenster is een handige toevoeging, waardoor je het kookproces kunt volgen zonder de mand te openen. Dit voorkomt warmteverlies en maakt het koken efficiënter. De compacte afmetingen maken het apparaat geschikt voor kleinere keukens zonder concessies te doen aan de capaciteit.

Voorgeprogrammeerde instellingen:
De voorgeprogrammeerde instellingen zijn een van de sterke punten van deze Airfryer. Ze zijn afgestemd op verschillende gerechten, waardoor je met één druk op de knop de perfecte instellingen hebt voor frietjes, kip, vis en meer. Dit bespaart tijd en moeite, en zorgt voor consistente resultaten.

Rapid Air-technologie:
De Rapid Air-technologie zorgt voor een snelle en gelijkmatige verdeling van hete lucht, wat resulteert in een krokant en gelijkmatig gegaard eindresultaat. Hierdoor heb je weinig tot geen olie nodig, wat de maaltijden gezonder maakt zonder in te leveren op smaak en textuur.

Prijs-kwaliteitverhouding:
De Philips 2000 Series Airfryer biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Hoewel hij in de middenklasse prijscategorie valt, biedt hij functies en prestaties die vergelijkbaar zijn met duurdere modellen. De duurzaamheid, het gebruiksgemak en de veelzijdigheid maken dit apparaat een waardevolle investering voor iedereen die gezonder wil koken.

Kortom, de Philips 2000 Series Airfryer 3,2L NA210 combineert gebruiksgemak, efficiëntie en een stijlvol design, wat het een uitstekende keuze maakt voor elke keuken.

Pluspunten

• handzaam
  • prijs kwaliteit
  • snel en goed

Minpunten

• te klein

r********@g******** 28-06-2024

Gezond en makkelijk koken met deze licht gewicht airfryer

Ik heb deze Philips airfryer NA210/00 enkele weken mogen testen. Wij hadden al jaren een airfryer , wij zijn fan van snel , gemakkelijk en gezond koken. Deze airfryer met zijn rapid-air- technologie heeft ons verrast. De frietjes , zonder olie toe te voegen , komen er super knapperig uit . Ook ons gepaneerde visjes was veel knapperige als uit onze vorige airfryer. De airfryer is compact en lichtgewicht, waardoor hij makkelijk hanteerbaar is en je hem ook eerder even oppakt om hem op te bergen, de snoer kun je makkelijk aan de achterkant wikkelen. Het lampje is handig , waardoor je je eten in de gaten kunt houden. Afwassen is bij deze airfryer een fluitje van een cent want het mandje kan in zijn geheel in de afwasmachine . Ik ben fan van deze airfryer en deze gaat bij ons dagelijks gebruikt worden. Als ik dan toch een minpunt zou moeten benomen dan is dat dat de airfryer zonder gebruiks aanwijziging wordt geleverd. Deze Philips airfryer ga ik zeker promoten bij mijn vrienden.

Pluspunten

• Compact
  • Lichtgewicht
  • Handig kookvenster
  • Mandje kan in de afwasmachine

Minpunten

• Wordt geleverd zonder gebruiksaanwijziging

susang1985 28-06-2024

Een stille en compacte airfryer

Het gewicht van deze airfryer is licht.
Doordat alle onderdelen in de vaatwasser kunnen is het ideaal om goed schoon te maken.
Het bedienen van het display spreekt voor zich,.heel simpel.
Het kijkvenster is voor mij een groot pluspunt. Je kunt zien hoever de bediening van je product is, zonder de mand te openen.

Pluspunten

• Stil
  • Compact

VeronikaRe 28-06-2024

Good

Na een paar weken gebruik kan ik zeggen dat ik compleet verrast ben door hoeveel lekkere gerechten je Airfryer kunt maken!

Eerst van al is het geweldig omdat je veel minder olie nodig hebt om te frituren. Ik maakte bijvoorbeeld een portie frietjes met slechts één lepel olie, wat echt fantastisch is als je aan het afvallen bent of gewoon gezond wilt eten. De frieten kwamen perfect uit de airfryer: knapperig en gaar aan de binnenkant.

Ook kun je hier prachtige stukken kip in maken. Ik maakte vorige week chicken wings en ze waren ongelofelijk lekker. Het vlees was sappig en de huid was superknapperig. Ik denk dat dit komt doordat de warmte in de airfryer zo efficiënt wordt verspreid.

Het is ook ontzettend handig omdat je gerechten binnen een paar minuten klaar hebt. Een vissteak is meestal binnen tien minuten klaar, frietjes binnen vijftien minuten en kip binnen twintig minuten. Dat betekent dat je binnen een half uur een geheel maaltijd kunt maken!

Ook is het geweldig dat je de schaal in de vaatwasser kunt zetten, want dat maakt het reinigen zo gemakkelijk. In een woord: top!

Pluspunten

• makkelijk te gebruiken
  • kwaliteit

j*********@g******** 28-06-2024

Afgelopen twee weken heb ik de Philips Airfryer mogen testen en kan deze na een periode van drie weken al zeker aanbevelen.

Allereerst is het apparaat is makkelijk in gebruik. Het is compact, licht in gewicht en geschikt voor maaltijden voor twee personen. De elementen zijn uitneembaar, zoals het rooster, en bovendien vaatwasbestendig. Dit maakt het schoonmaken appeltje-eitje. Het apparaat voelt stevig aan.

Het grootste voordeel aan een AirFryer vind ik dat je deze niet hoeft voor te verwarmen. Door de 13 vooringestelde kookprogramma’s kun je je eten klaarmaken in een handomdraai. De moderne display geeft bovendien een live weergave van de kook minuten.

De Rapid Air technologie zorgt voor een perfecte krokante korst en een heerlijk smeuïge binnenkant. Dit vind ik echt een absoluut pluspunt van deze AirFryer.

BorisM123 28-06-2024

Na jarenlang een andere Philips airfryer te hebben gehad, die uiteindelijk aan vervanging toe was, kreeg ik de kans om deze nieuwe airfryer te testen. De verbeteringen zijn indrukwekkend. Deze airfryer is veel eenvoudiger schoon te maken, wat het gebruiksgemak vergroot. Het feit dat hij niet hoeft voor te verwarmen, bespaart tijd en energie. De bediening is heel gebruiksvriendelijk. Een bijzonder handige functie is het raampje met een lampje; zo hoef ik het mandje niet te openen om het eten te controleren, waardoor er geen hitte ontsnapt. Ik ben erg blij met deze nieuwe airfryer en kan hem iedereen aanbevelen!

e*********@l****** 26-06-2024

Dit product hebben wij mogen testen en we zijn blij verrast over de kwaliteit. Het is een mooi design, compact en voelt heel licht aan. Het is een goede vervanger van de frituur en de oven. Het eten wordt echt heel knapperig en via het scherm kan je goed zien of het eten al gaar is.
Na afloop is het makkelijk schoon te maken en op te bergen. Zo zit er op de achterzijde een bevestiging voor het vastmaken van het snoer.
Deze 3.2 liter is geschikt voor een huishouden van 2/3 personen. Ook is het ideaal om wat snacks te bereiden voor eventuele visite. Tevens is het vrijwel geurloos en heb je geen last van extreme geuren tijdens het bereiden. Dit maakt dat we hem gewoon in de keuken kunnen gebruiken.
De bediening is eenvoudig via het touchscreen en we raden dit product dan ook zeker aan!

ms789 25-06-2024

Fijne en snelle vervanging voor oven

Na enkele weken deze airfryer te hebben getest, ben ik zeer tevreden en kan ik deze van harte aanbevelen aan anderen. Wat me vooral opvalt, is het gebruiksgemak. De temperatuur en tijd zijn eenvoudig in te stellen, waardoor je snel aan de slag kunt. De extra functies, zoals het warmhouden en het lampje dat je kunt in- of uitschakelen, zijn eveneens erg handig.

Het schoonmaken van dit apparaat is ook eenvoudig, aangezien het mandje en het rooster gewoon in de vaatwasser kunnen en er schoon uitkomen. Het ontwerp is elegant, waardoor het goed in onze keuken past en niet te veel opvalt. Het glazen gedeelte biedt de mogelijkheid om het bereidingsproces te volgen, wat een leuke toevoeging is. Voor een huishouden van twee is de grootte perfect, al zou het wat klein kunnen zijn voor grotere groepen. Een slimme toevoeging van Philips is het stukje plastic aan de achterkant om het snoer netjes op te bergen. Het zou nog beter zijn geweest als er twee gaatjes waren toegevoegd om de stekker in te steken, zodat er helemaal geen loshangend snoer meer is.

De prestaties van deze airfryer zijn uitstekend. Alles wat ik erin heb bereid, is goed gelukt: knapperige ovenfrietjes, geroosterde cherrytomaatjes, ovenbroodjes en zelfs halloumni bakken gaat moeiteloos. Ook kikkererwten kwamen er heerlijk knapperig uit, hoewel ze soms door de gaatjes in het rooster vallen.

Daarnaast biedt Philips een bijpassende app met recepten voor de airfryer. Dit verandert niets aan de werking van de airfryer zelf, maar het is leuk om inspiratie op te doen voor nieuwe gerechten.

Kortom, deze airfryer is makkelijk in gebruik en levert uitstekende resultaten. Ik beveel hem zeker aan!

Pluspunten

• Kijkvenster
  • Makkelijk schoon te maken
  • Snoer goed weg te werken
  • Eten wordt lekker bereid

Minpunten

• Lekt water uit handvat als uit de vaatwasser komt

Reviewer Denise 25-06-2024

Mooi en compact!

Ik heb de Airfryer gedurende enkele weken mogen testen als producttester.
Philips heeft meerdere leuke veranderingen aangebracht aan deze Airfryer. Het begint al bij het openen van de doos. Wat mij als eerste opvalt is dat de Airfryer licht en compact is. Waardoor het wat minder ruimte op de aanrecht inneemt. Het mandje heeft een vernieuwd ontwerp en beschikt niet meer over een “buitenbak”, maar bestaat uit enkel de bak met daarin een klein roostertje. Deze is gemakkelijk te verwijderen en zowel het rooster als de bak zijn snel schoon te maken. Zowel met de hand als via de vaatwasser.
De Airfryer is snel en gemakkelijk in gebruik. Via de voorgeprogrammeerde programma’s kun je snel de juiste temperatuur en tijd instellen voor je gerecht. Bak je toch iets anders, ook dan is het instellen van een eigen temperatuur en tijd zo gedaan. Het menu is te bedienen door middel van een touchscreen.
Je kunt de Airfryer gebruiken voor het bereiden van allerlei verschillende gerechten, van friet en snacks tot muffins, eenpersoons-ovenschotels (misschien ook wel twee maar dit niet getest), broodjes, vlees en aardappels. De gerechten die je krokant verwacht zijn ook echt krokant, mijn indruk is dat de Rapid Air technologie hier een grote verbetering in is.
Een mooie aanvulling bij deze Airfryer vind ik het doorkijk glas en het lampje, waardoor je van buiten je gerechten in de gaten kunt houden. Maar ook bij gerechten die in hun gaar proces rijzen, kunt blijven bekijken en zo voorkomt dat het verwarmingselement wordt geraakt.
Wat mij betreft echt een aanrader!

Pluspunten

• Formaat
  • Doorkijkglas

MarkvanBaal 25-06-2024

Prima airfryer voor 2 a 3 personen

De Philips 2000 series van 3,2 liter is een mooi compact en licht apparaat dat ik de afgelopen tijd met veel plezier heb kunnen testen. Diverse maaltijden en snacks heb ik bereid in deze airfryer die er allemaal goed krokant uitkwamen, wat bij de vorige airfryer niet het geval was. Er past genoeg in voor 2 a 3 personen. De bereiding zelf is eenvoudig vanwege een aantal voorgeprogrammeerde instellingen die voor mij altijd gebruikt werden en een airfryer is veel sneller dan een oven omdat de airfryer niet hoeft voor te verwarmen en ook de bereidingstijd tot circa 50% korter is. Tijdens het bakken kun je via het kookvenster meekijken wat er gebeurt zonder het apparaat te hoeven openen, nog een klein voordeel van deze airfryer. Het schoonmaken van de airfryer na gebruik is eenvoudig omdat de onderdelen in de vaatwasser kunnen. Het apparaat zelf kan via een doekje worden gereinigd.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Knapperige snacks
  • Eenvoudig schoon te maken

Maarten0712 25-06-2024

Goede airfryer gemakkelijk in gebruik

recent de kans gekregen om de Philips 2000 Series Airfryer 3,2L uit te proberen, en wat een gemak brengt dit apparaat met zich mee! Deze airfryer is uiterst gebruiksvriendelijk, dankzij de voorgeprogrammeerde instellingen die je helpen om zonder moeite de perfecte temperatuur en tijd in te stellen voor een scala aan gerechten.

Het onderhoud van deze airfryer is ook een fluitje van een cent. De anti-aanbaklaag zorgt ervoor dat voedselresten niet vastkleven, waardoor schoonmaken snel en eenvoudig is.

Esthetisch gezien, heeft de airfryer een strak ontwerp en is uitgerust met een kookvenster en een ingebouwd lampje, waardoor je het kookproces gemakkelijk kunt volgen zonder de deur te hoeven openen.

De Rapid Air-technologie van de airfryer zorgt ervoor dat je maaltijden niet alleen snel klaar zijn, maar ook een heerlijk krokante textuur krijgen. Dit apparaat is perfect voor het bereiden van alles van frietjes tot kip, vis en groenten.

Het enige minpuntje is de capaciteit; hoewel perfect voor kleinere huishoudens, kan het wat krap zijn voor grotere gezinnen.

Al met al is de Philips 2000 Series Airfryer 3,2L een fantastische keuze voor diegenen die op zoek zijn naar een efficiënte en stijlvolle manier om gezonder te koken.

Pluspunten

• Snel
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Klein